Dicționar moldovenesc-român :)

Bazaru-i mort – discuţia e încheiată
Bazaruri – discuţii
Batoane – franzele
Blea – interjecţie care nu necesită traducere
Bîdlan – băiat rau
Bîc – bou
Badîgă – bistro, cafenea
Baklajan – băiat rau
Blatnoi – cool
Bumajnik-portmoneu

sursa: www.muligambia.com

8 Răspunsuri

  1. sta bine unui blogger sa specifice sursa materialului, mai ales ca dictionarul apartine in exclusivitate MGB`ului…

  2. eu nu de pe MGB am acest dictinar….
    pe primul articol este specificata sursa….

  3. imi cer scuze mam uitat acum si nui specificat , dar in orce caz nu este de pe MGB, o sa caut de unde il am si o sa scriu…

  4. hai fii serios,e de pe mgb si e un fel de proprietate privata din moment ce de echipa mgb a fost compus
    normal ca acum o sa zici multe…si oricum nu ai sursa

  5. eu sunt foarte serios, sursa o vezi…
    poti sa te interesezi de la http://grigorievs.com de unde are acest material…
    dar daca imi dai un link unde pe MGB este materialul dat ….,nici o problema eu pot sa indic sursa MGB, dar eu iti repet nu am copiat de pe MGB

  6. tu chir nu intelkegi ???
    eu am copiat informatia data in forma de un document Word de pe adresa: http://grigorievs.com, acolo nu am vazut sa fi fost indicata alta sursa…mie mieste tot una ce sursa indic http://grigorievs.com sau MGB…chiar este asa greu de inteles….

  7. pai tocmai de asta,te rog,la fiecare post,sa indici sursa MGB
    multumesc mult
    altfel scriu plingere la wordpress de incalcare a drepturilor si aestea repede inchid ….
    am mai facut-o…si se face foarte ushor chestia asta…se vede de cit timp exista dictionarul pe site`ul meu, si de cit timp exista pe celelalte bloguri…si aici totu`i clar
    merci

Lasă un răspuns

