Banc: despre Moldova

Un Portughez il intreaba pe un Moldovan: Da unde e tara ceea a voastra, Moldova?

Da sa-ti arat.. Ia harta..si incepe a cauta Moldova…cauta, cauta..si o gaseste..si îi spune portughezului..

Uite..aici!

Portughezul se mira si spune:
Aici?! Asa o tara mititica??

La care Moldovanul raspunde:
Ei-da…aici e numai ofisu, da noi sintem peste tot🙂🙂

4 Răspunsuri

  1. Nu ştiam bancul ăsta şi chiar am râs. A ajuns şi Republica Moldova „imperiu în expansiune”, cu oficiu în Chişinău şi „agenţi” în lumea întreagă.

  2. Eleonora
    si eu am ris,
    dar…se poate si de plins despre asta….:(

  3. La bancuri, nu plâng. Cât despre realitate… Am ajuns să mă bucur acum că fratele şi sora mea s-au stabilit cu traiul în ţări UE şi sunt în siguranţă, departe de haosul de aici. Eu nu am avut niciodată dorinţa să plec. Mereu am fost optimistă. Şi rezistentă, probabil.

  4. Baieti, bancul asta e plagiat de la KVN-ul rus. A fost exact aceasta gluma care au facut-o cei din Armenia.

Lasă un răspuns

