Am fost dat afară din magazin pe motiv că mîncam îngheţată

UPDATE: 8:50

Însfîrşit mi sa raspuns la „LINIA FERBINTE”, am primit un raspuns exhaustiv…. de la o oarecare doamna Liuba cînd am întrebat şi mai cum se numeşte mia răspuns ” că aici sunt numai eu şi mă ştiu toţi” , mia spus ca nu o să pot dovedesc încălcare şi astfel nici numi primesc Petiţia…

Miau dat un alt nr. de tel. 74 14 64 la care mia raspuns o domnisoară foarte amabilă si ma sfatuit ce să fac.

UPDATE: 8:30

Sun de la orele 8 dimineata la  Centrul pentru Protecţia Consumatorului la aşa zisa „LINIE FERBINTE” 84 21 52 şi nimeni nu răspunde…
Sper ca că la instituţia dată programul de lucru se începe la orele 9 şi nu la 8,

Astăzi intr-o zi calda mi sa făcut poftă de o îngheţat, la pauza de masă am cumpărat o îngheţată şi ca să nu stau afară în soare am hotărit să intru într-un magazin de metale preţioase, astfel am intrat în magazinul Venisa Aur situat pe adresa or.Chişinău bld. Stefan cel Mare şi Sfînt, 62, (în apropierea pieţei centrale), intrînd în acest magazin am început să privesc la ce este în vînzare…, după cîteva minute se apropie vînzătoarea acestui magazin şi îmi spune în l-rusă „cu îngheţata afară” prima dată am crezut că eu nu cunosc atît de bine l-rusă şi nu am înţeles ce mi-a spus…, dar domna a mai repetat odată, ca să-mi fie clar….Am întrebat de ce? „am întrebat – mi sa răspuns” „Că dacă o sa cadă îngheţata pe jos cine o să steargă…?”, în scurt timp a apărut şi un domn care deasemenea mi-a spus să es afară din magazin cu îngheţata că „În incinta magazinului nu se mănîncă îngheţată” la care eu am întrebat unde despre acest lucru scrie undeva…, mi s-a răspuns „că la şcoală se spune şi părinţii acasă…”, am mai întrebat pe aceşti doi angajaţi cum cu respectarea drepturilor clienţilor în incinta magazinului, la care mi s-a răspuns în l-rusă „noi pe clienţii cu îngheţată nui stimăm”.

PS: Nuştiu cum voi, dar pe mine mă irită acest tip de „business moldovenesc”, intrînd intru-un local în calitate de client eşti tratat…parca ai fi cuiva dator…
De această situaţie suntem vinovai cu toţii, începînd de la proprietarii care nuşi instruesc angajaţii, autorităţile ce nu fac contralele de rigoare şi clienţii ce nuşi cer drepturile…
Eu personal o să mi le cer, acum am finisat petiţia ce urmeaza ca mîine să o transmit Centrului pentru Protecţia Consumatorului din R.M.

7 Răspunsuri

  1. Este o practică obişnuită cam peste tot unde am fost. Nu cred că ai vreo şansă de reacţie la petiţie dacă obiectul plîngerii este interdicţia de a intra cu îngheţată. Doar dacă ai fost agresată verbal are rost să te plîngi.

    No ice cream!

    • Ion in primul rind sunt M nu F …:)
      dar cu petitia sincer numi fac mari sperante…dar de cerut drepturile trebuie neaparat…
      eu nu p/u prima data scriu petitii…
      cind eram student am dat un angajator in judecata, toti prietenii imi spuneau sa am grija, mai bine nu trebuie…sa stii ca pina la urma am cistigat cazul…

  2. daca nu voi nici un raspuns din partea autoritatilor atunci ma voi duce din nou la magazinul acela,nu cu o inchetata dar cu doua de o data….:)

  3. Traiesc in strainatate.fusese o prietena de a mea la MD si a intrat in piata centrala sa cumpere brinza.si se uita c-am ce brinza sa aleaga.si o femeie ii zice;ce te uiti daca nu vrei sa cumperi.ailalta a ramas cu gura cascata.stiind ca peste hotare in orice magazin nu vei intra chiar si daca nu cumperi nimic vor zimbi la tine si-ti va da sa gusti din toate.dar la MD e chiar dezordine mare.rusine ca se tin ca vor sa vorbeasca cultural dar nimic cultura nu au.

  4. am intrat pe consumator.md si mau uimit testele facute de dinsii, populatia se jaluie pe calitatea nesatisfacatoare a hirtiei igienice, ei insa au procurat 5 bucati de hirtie si leau masurat metrajul. rezultatul testului a fost lungimea hirtiei nu si calitatea! asa un test poate sa faca orice consumator!

  5. Vad ca si in Moldova ca si in Romania cei certati cu bunul simt sunt cei scandalizati. In mai toate culturile din lume, in cartea cu cei 7 ani de acasa se spune ca nu intri in casa unui om mancand. In fond, si magazinul este casa cuiva! In general nu se mananca pe strada dar tinand cont ca e caldura, si in traditia noastra cu inghetata se poate „racori”, poti lua o inghetata si te retragi undeva langa un cos de gunoi. La popoarele mai evoluate pe caldura se bea ceai cald. Obiceiul cu mancatul pe strada provine de la americani care nu dau dovada de prea multa cultura!

Lasă un răspuns

