Maxima ZILEI

„Succesul are doi duşmani fundamentali: lăcomia şi nerăbdarea”

3 Răspunsuri

  1. Când am citit maxima pe care, spre ruşinea mea, nu am ştiut-o mi-a trecut prin minte că succesul în viată e ca la jocurile de noroc. Ai succes, câştigi bani, iar dacă eşti lacom spunându-ţi: „Hai că vreau mai mult!” rişti să pierzi totul într-o secundă.

    Mulţumesc de maximă, m-ai pus pe gânduri aşa cum ţi-ai propus… probabil.

  2. Dacă nu te superi, eu te voi corecta din când în când. Dacă nu ţin la om, nu-i spun nimic. Aşa că, trage concluzia🙂 Cu drag îţi spun: corect se scrie: lăcomia
    /tu ai scris cu „ea”

Lasă un răspuns

