De cite ori fac sex politicienii… :)

Sedinta de partid: de cate ori fac tovarasii sex.
Raspunde primul tovaras intrebat:
– Eu fac sex de doua ori pe zi.
– Sa-ti fie rusine tovarase, raspunse suparat secretarul de partid. Pai risipind atata energie vom mai reusi noi sa indeplinim planul cincinal in 3 ani?!
– Eu fac sex o data la luna, raspunse cel de-al doilea tovaras intrebat.
– Bravo, spuse secretarul. Uite un om serios demn de luat exemplu.
Pe ultimul rand, un tip numai zambet se agita cu doua degete sus.
– Spune tovarase ca te vad dornic sa raspunzi.
– Eu fac sex o data pe an!
– Hai tovarase…nici in halul asta…ce vrei sa se creada despre noi?!
– Ba eu fac sex o data pe an!
– Bine, bine, dar de ce esti numai un zambet atunci?
– Pai azi e ziua…

6 răspunsuri

  1. În titlu: fă un spaţiu între cuvintele de şi câte …

  2. 🙂 Nu mai spune! Dacă aş şti că-mi poţi plăti salariu, aş cere. 🙂

  3. „Nu, tata, in Uniunea Sovietica sex nu exista!
    Un fel de menstruatie continua.

    Primul orgasm l-am simtit in ziua cind am uitat cravata rosie acasa. Invatatoarea incerca sa-mi explice ca fapta mea nu este demna de comportamentul unui pionier. Ca si cum mi-ar fi zis, tu nu vei fi niciodata Zoia Kosmodemianskaia. Eram in prima banca. In picioare.
    Nu mai auzeam ce imi spunea invatatoarea. Am scos o sugativa. Am pus-o peste pata de cerneala din caietul meu. Sugativa alba a absorbit imediat cerneala neagra. Esti o sugativa, ii spuneam eu in gind invatatoarei mele. Si colegul meu de banca e o sugativa. Toti oamenii sunt ca niste sugative. Si tu esti sugativa. Si tu esti sugativa. Si tu. Si tu. Toti sunteti sugative. Sugative. Su-ga-ti-ve. Sugeti. Su-geti. Su-geti. Toti. Toti. Toti… ”
    (fragment din lucrarea „Fuck you, Europa”, de Nicoleta Esinencu)

  4. PISTI TAT EXISTA SEEEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

