La Calea Basarabiei toată marfa e din Turcia…

Astăzi am fost la piaţa Calea Basarabiei (Talcoik) :) ca să fac cîteva cumpărături pentru a îmi  înnoi garderoba, doar e vara afară… ;) . M-am  apropiat de un chioşc unde vînzătoarea îmi zice “uitaţi-vă toată marfa e din Turcia”, m-am abţinut să nu zîmbesc, de cînd vînzătorii noştri se laudă ca marfa ce o vînd este din Turcia? După cum ţin minte  eu, în urmă cu cîţiva ani (cam vreo 3-4 ) cînd te duceai la piată şi întrebai dacă un anumit lucru ce ai vrea să-l cumperi este produs în Turcia, apoi raspunsul era, orice ţară de pe pămîntul nostru mare dar nici de cum nu, Turcia. Asăzi sa schimbat moda, doamne fereşte să spui că ce vinzi este produs în China, mai bine merge marfa daca zici ca este adusă din Turcia…

PS: Oare vom ajunge timpuri cînd ne vom duce la cumpăraturi şi vom auzi “tot ce vedeţi aici este produs AUTOCTON”

12 Răspunsuri

  1. Nu te supara, imi place cum scrii, dar incearca si gramatical sa scrii mai corect. Ideile sunt bune si scrii captivant, dar foloseste cratima unde trebuie. Ok? No ofence!
    Avem si marfa autoHtona de buna calitate, numai ca e exportata. :( Ar trebui o reforma economica serioasa in tara noastra si mai multa publicitate pentru marcile si produsele noastre. Numai ca, din pacate, e mai usor sa importi decat sa produci.
    Succes, Sergiu! Mai intru pe la tine. Nu te supara, dar cand citesti ceva bun, dar cu greseli, parca strica tot farmecul. Daca vrei, poti sa nu postezi mesajul. E pentru tine, oricum.

  2. Bine. Atunci astept imbunatatiri :P

  3. :) Ma bucur ca ai reactionat bine. Credeam ca te vei simti ofensat si te vei supara. :-x

    • Licurici, critica obiectiva este necesară…, nu îmi place cînd ea este subectivă….
      Nu mă simt ofensat şi mă voi bucura dacă o să mă corectezi şi pe viitor….

  4. Bun articol. Ne indignam mereu, noi domnitele, poate nu toate caci mentalitatea noastra a fost schimonosita, adica transformata ca sa acceptam goliciunea decit o haina elganta si decenta,ca pe linga faptul ca hainele sunt extravagante mai sunt si scumpe si de o calitate foarte proasta. E pacat ca produsele noastre sunt produse doar pentru export, dar trag nadejde ca pe viitor se va lua in calcul si aceste nuante apatent neinsemnate. Cu incetul se face otetul. Sunt multe lucruri de restabilit, dar cel mai impotant gindirea clara si demnitatea.

  5. mare proaste , problema ca in moldova se vind haine din china da acolo calitatea lasa de dorit …pe cind hainele din turcia sint f bune, daca nu pricepi mai bine taci , nu vezi ca jambo , san sity …mai toate magazinele mari vind made China le imbraci o data si poti sa le arunci

    • “daca nu pricepi mai bine taci”
      te las pe tine sa spui ce ai de spus, daca tu te pricepi….

      daca vei citi articolul mai atent “poate” ai sa intelegi ca am facut o comparatie intre ce se vinde acum si ce se vindea cu ce va ani in urma….

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

