Despre întîlnirea bloggerilor

P1050539Pe data de 4 Iunie vorbind cu o prietenă bloggeriţă eleonora-lisnic.blogspot.com, mi-a venit o idee de ce noi bloggerii nu ne-am întîlni să facem cunoştinţă şi în veaţa reală şi nu numi cea  virtuală vezi artcolul aici. Astfel am postat un anunţ prin care am anunţat despre întîlnirea bloggerilor, din start nu mi-am facut mari speranţe că se vor aduna mulţi bloggeri, mă gîndeam ca dacă se adună 2-3 bloggeri tot e bine…, în final sau înscris în lista de participare 23 de bloggeri, în ultemele zile cîţiva bloggeri mau anunţat că le pare rău dar nu o să poată să fie prezenţi poate altădată…, ma bucurat faptul ca la apelul meu au reacţionat pozitiv şi bloggeri care nu sunt prezenţi în Moldova care din start ne-am înţeles cu ei că dacă nu o să reuşească să fie prezenţi la Blog Meeteul de pe 27 Iunie o să mai facem o întîlnire pe la mijlocul verii.

Şi eata că şi ziua mult aşteptată de 27 iunie a venit, bloggerii nu sau seperiat de ploaia de afară şi au început să se adune pe la ora 17 cum şi era programat…mi-e ruşine să spun dar eu ca organizatorul evenimentului am întîrziat cu 30 min., îmi cer scuze😦

S-au adunat 7 bloggeri şi un susţinător😉

  1. eleonora-lisnic.blogspot.com
  2. alinatimotin.blogspot.com
  3. vciobanu.blogspot.com
  4. maximstamatin.blogspot.com
  5. curatmurdarsrl.com
  6. inprofunzime.wordpress.com
  7. gindulmeu.wordpress.com

P1050527 P1050536Mie personal întîlnirea mi-a placut, am discutat despre blogosfera din Moldova comparîndo cu cea din România şi Brazilia, am mai discutat despre articolele din blogosfera care ne palc şi care nuprea ne plac…, despre vizitatorii bloggerilor etc. Nuştiu cum dar neam abţinut să nu discutăm despre politică…😉 Pentru mine aceasta este prima mea întîlnire de acest gen şi sper să nu fie ultima…

PS: Mulţumesc acelor bloggeri care au fost prezenţi

2 Răspunsuri

  1. In primul rand… am constatat ca avem niste bloggerite foarte frumoase, asa ca o moivatie in plsu sa vii la sedinta!🙂

    2. Regret mult ca nu am putut sa fiu, dar imi pun speranta ca se vor mai organiza intalniri la care voi putea sa vin cu mare placere!

    3. Sper sa devina o regularitate, ceva poate si mai oficial si intalniri in locuri romantice diverse (nu numai Gradina Botanica).

Lasă un răspuns

