Nu ne-am născut în locul potrivit

Sursa: xpresser.wordpress.com

3 Răspunsuri

  1. Un cântec dedicat Eroilor Revoluţiei Române din decembrie 1989:

    K1 şi Di Stefano – Cadoul visat

    “Gata cu acest coşmar, nu mai vreau să mor mâine iar!”

    “Doamne, fii bun, dă-ne acum / Cadoul visat de eroi pentru Crăciun /
    Mulţi ani s-au dus de când ei nu-s / Murind pentru noi precum Fiul Tău Iisus”.

  2. În 2009, noi am învins🙂

  3. Dacă ne-am născut aici, ne-am născut în locul potrivit, de fapt. Dacă nu ne place cum arată acest loc, să-l transformăm, să-l facem frumos şi pe placul nostru. Că doar pentru asta ne-am născut.
    În 2009, forţele progresiste din R. Moldova (cu aportul determinant al tinerilor şi presei) au învins comunismul. Să nu uităm cu ce preţ am repurtat această victorie.
    Să nu uităm ce a fost şi prin ce am trecut în anii trecuţi şi din vina cui.

Lasă un răspuns

