StarNet își deschide centru de deservire a clienților la Shopping MallDova și Fourchette

Un comentariu interesant pe unimedia la aceata stire:

  • Makido, ora: 17:08; 15 ian 2010
    Compania Starnet merită cea mai bună aprecieredin partea clienţilor, deoarece:
    – directorii sunt schimbati de cateva ori pe an,
    – structura organizatorica este modificata de cateva ori pe an,
    – are mai multi sefi ca subalterni,
    – nu s-a reuşit încă implementarea SMC ISO,
    – nu există legatură între departamente, secţii,
    – fiecare angajat isi cauta paralel alt job,
    – jumătate de angajaţi sunt rude de gr.I intre ele, deci legătura este strânsă,
    – clienţii aşteapta şi pana la cateva luni (2-7) pana vor fi conectati, cu toate ca au achitat 2 luni in avans,
    – are cei mai mulţi clienţi nemultumiţi de calitatea serviciilor,
    – serile şi weekend-urile viteza Internetului este catastrofala,
    – televiziunea este difuzată fără a avea drepturi de retranslare, fără autorizaţie,
    – proiectul de telefonie a eşuat
    – delapidează bugetul de stat neachitând salariile în mod oficial deja 7 ani.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: