Cind se vor invata vinzatorii moldoveni sa vinda…?

Cred că nu o dată vi sa întîmplat să vă apropiaţi de un butic uitînduvă la marfa ce se vinde şi vînzătoarea nici nu vă atragea aţenţia (vorbea la telefon sau făcea „crasforduri” 😉 sau poate manichiura şi multe altele) bine, şi mie mi sa întîmplat nu numai o dată…, dar nu sa întîmplat înca pînă astăzi să nu îmi permită sa intru în butic „fiindcă ea numaice a spălat podeaua şi eu am să fac murdărie dacă voi intra” ❗ .

În general cred că în vînzări nu sunt reguli bătute în cuie, important este să vinzi…, comportamentul unui vînzător trebuie adaptat de la caz la caz…, cu un cumpărator poţi să glumeşti cu altul trebuie să fii serios… etc.

Dar sunt anumite reguli să le spunem globale, de bază adică dacă nu respectăm aceste reguli mai bine stăm şi vindem rasărită 🙄 .

  • Clientul tot timpu are dreptate.
  • Clintul trebuie să simtă că anume el este cea mai importantă persoană în magazin şi nu vînzatorul, cum se întîmplă la noi.
  • Niciodată nu poţi să îi zici clientului că el nu se pricepe, nu înelege…etc.
  • Şi evident nu poţi să îl alungi pe client afară (indiferent de situaşie)

multe se mai pot adăuga aici, dar important este ca vînzătorul să înţeleagă că „clientul este totul pentru el” .

Eu dacă aş fi vînzător păi aş fi gata să spăl toată ziua podeaua numai de aş avea cumpărători.

Dar vi sa întîmplat să mergeţi prin piaţă sau prin centrele comerciale şi să auziţi cum vînzătorii se plîng unul altuia „iaca, nuamai se plimbă, dar de cumpărat nimic nu cumpără”, păi cum să cumpere de la tine dacă tu îi alungi 💡 .

5 răspunsuri

  1. […] » Cind se vor invata vinzatorii moldoveni sa vinda…? Mai vezi » Anunțuri | JOBuri | Știri | Horoscop | Meteo | Sondaje Articole asemanatoare:Cum […]

  2. Eu am avut o data faza cu curatul…dupa 30 de secunde de revenire din starea de perplexitate am informat doamna cu pricina ca cu asa atitudine lumea o sa prefere sa faca alt undeva cumparaturi…da la cit tupeu avea nu prea cred ca o interesa parerea unui simplu cumparator…

  3. Da, din nefericire avem suficienti

  4. mai sunt si de astai 😉

    Cum lucreaza vinzatorii nostri din Aviv

Lasă un comentariu