Blogul meu a fost premiat cu „Prêmio Blog Dorado”

premioblogdoradoAstăzi blogul meu a fost premiat cu „Prêmio Blog Dorado” acest premiu mia fost acordat de către prietena mea de blogosferă Eleonora LISNIC în semn de apreciere, admiraţie şi simpatie.  Îi sunt recunoscător Eleonorei, nu m-am aşteptat ca blogul meu sa primească un oarecare premiu… Eleonora,  la rîndul ei, a fost premiată cu acet premiu de către un blogger anticomunist din Brazilia „Blog do Clausewitz”.

Simbolismul culorilor pe care le are premiul: “Este un premiu care onorează cele mai bune bloguri şi îşi are simbolismul în culorile pe care le folosiţi. Albastrul reprezintă pacea, profunzimea şi imensitatea. Auriul simbolizează înţelepciunea, bogăţia şi claritatea ideilor”.

Bloguri din Republica Moldova ce au fot premiate  cu „Prêmio Blog Dorado”:

    Eleonora LISNIC (Actualitatea din Republica Moldova)
    Alexandru COZER (Să spunem lucrurilor pe nume!)
    Victor CIOBANU (Viaţa aşa cum o văd/înţeleg eu)
    Sergiu RÎBU (în GÎND îmi vine un GÎND)

PS: Şi în Brazilia ne citesc Blogurile… 🙂

9 răspunsuri

  1. Felicitări! Da, orice om de pe planetă ne poate citi blogurile. Între oameni, nu mai există frontiere de netrecut 🙂
    La mai mult şi la mai mare!

  2. Să alegi cu grijă! 🙂 Să nu devalorizăm premiul.

    • nuuu, stai fara grija, „am glaz almaz” 😉
      posibil chiar si pe cineva din România, sunt mai mulţi bloggeri români ce ne susţin… ar merita un premiu din partea noastră…, eşti deacord cu mine?

  3. Prêmio Blog Dorado simbolizează solidaritatea, legătrura dintre bloggeri.
    Iată, este pe unda iniţiativei tale de a ne cunoaşte şi în viaţa reală.
    Da, sunt de acord cu tine.

  4. 🙂 Adică, să fie măcar ceva material? 🙂 Uneori, lucrurile virtuale sunt mai adevărate decât multe lucruri pe care le credem reale…

    • sunt absolut deacord
      şi pot să argumentez aici: nuştiu dacă e specific moldovenilor sau nu dar, de multe ori cînd se fac cadori (materiale) în marea parte a cazurilor aceste cadouri se dau numai din „datorie”, „laudă”..etc
      „el mia dat, trebuie şi eu săi dau”
      Cu mult este mai placut cînd primeşti un cadou din suflet din sinceritate…chiar fiind şi o felicitare pe o hîrtie.

      Noi putem să tipărim pe foi de A4 imaginea şi să o dăm la cei premiaţi, desigur dacă ei vor veni…asta aşa ca o idee…, sau putem tipări altceva de ex: pe o foaie sa tipărim „blogurile” ce vor veni la întîlnire, pe urmă fiecare poate sa scrie altui blog (pe aceiasi foaie) cîte un mesaj…

Lasă un comentariu